søndag den 3. november 2013

Søndagshygge

Idag er det total hyggedag, vi tullede længe rundt i nattøj og dansede til yndlingssange - Charlies musiksmag er meget alsidig. For tiden er favoritsangene Behind blue eyes og We don't need another hero. At se glæden stråle i hans ansigt når musikken spiller, fjerner alle mørke skyer og giver styrke til at klare al modgang.

Jeg havde aldrig troet, det ville bringe mig så meget lykke og taknemmelighed at få tvillingerne - hver dag husker jeg hvordan vores liv var inden, og det var en sej treenighed med mine teens..og jeg var så bange for at miste det vi havde. På sin vis mistede vi også noget, men det vi fik til gengæld er en gave, vi værner om hver dag.

Ovenpå ugers sygdom venter hverdagen igen imorgen, så idag skal nydes fuldt. Vi skal se min store søn spille kamp i Gaming.dk ligaen og hvis vi er heldige kommer han endda hjem og overnatter. 

God søndag til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar