lørdag den 28. december 2013

Så er jeg tilbage .......vi er tilbage...fra ferie i Jylland.

Jeg nåede ikke at dele nyheden med jer - og rent faktisk er den heller ikke officiel endnu, men jeg tør nu godt dele den med jer nu. Hjemmetræningen blev godkendt!!!! Det betyder at vi i start 2014 begynder en hverdag med fuldtids hjemmetræning. Metoden er udviklet af Antonshus - og det bliver fantastisk at se hvilke planer, de har for Charlie og mig. Derudover har jeg valgt at supplere træningen med en selvbetalt metode kaldet PLAY, som er en legetræning for børn mellem 2 ½ og 8 år.

Jeg ved en del af programmet vil indeholde svømning, og det bliver bare så dejligt at komme igang med at arbejde med Charlies potentiale og træne ham sansemotorisk.

På det private plan har vi haft en juleferie i Jylland, ved Vesterhavet - et ophold betalt af Landsforeningen Autisme. Jeg føler mig meget velsignet og trods turen ikke blev som forventet og håbet, blev det stadig en tur, jeg værdsætter. Charlie var desværre syg...igen. Men han klarede bustur mm helt eminent, og jeg er så imponeret over hans humør og overskud. Feriecenteret er et sted, jeg absolut vil overveje at vende tilbage til. Skønne ejere og et dejligt sted at få ladet batterierne op. Og herfra et stort tak til Heidi fra foreningen for hendes overskud, energi og store smil.

Da vi kom hjem til Kbh igår ventede et brev fra Rigshospitalet med indkaldelse til Charlie - til afd.for syndromer og immunsygdomme. Allerede i januar skal han ind og testes, så det er superfedt, det gik så hurtigt. Jeg er fortsat bekymret for hans helbred, hans vægt og appetit. Jeg tog mælken ud af hans kost, og øjeblikkeligt kom der mere gang i maven - til gengæld har han også tabt sig...men tror jeg vil købe laktosefri mælk og næste projekt bliver at fjerne gluten. Jeg er overbevist om, at han har "noget" med sit tarmsystem. Og det vil jeg tage op med børneafdelingen, når vi skal ind til kontrol i februar.

Jeg håber alle har haft en dejlig jul - uden stress for jeres børn, eller jer selv.

Jeg ser frem til nytår, som altid har betydet meget for mig. Det føles skønt at slutte et år - og føle at vi starter friskt og at alt er muligt. 

Godt Nytår 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar