torsdag den 12. december 2013

Ventetiden er dræbende....

Vi har nu ventet et halvt år på afgørelse om hjemmetræning og d 19. dec. kommer der endelig en afgørelse. Jeg har været klar så længe, og føler vi spilder dyrebar tid. Og dog har min søn udviklet sig vildt i det sidste års tid. Vi anvender principper fra legetræningsmodellen PLAY og det er særdeles effektivt på min lille bassemand. Jeg glæder mig bare så meget til omsider at kunne gå igang med svømmetræningen og alle de andre sansemotoriske lege og øvelser, der kommer på programmet. Jeg vil, når vi er kommet godt igang, dele med jer herinde, hvad vi laver på en dag og hvorledes vi oplever træningsmodellen. 

Det ville være dejligt, hvis der er læsere der også vil dele oplevelser med deres børn - evt hvis der er nogle der hjemmetræner efter andre modeller eller den samme. Nøgleordet er at dele!!! Dele vigtig viden. 

Herudover vil jeg lige dele med jer, at jeg i samarbejde med ansatte i autismecenter vil forsøge at få et løb stablet på benene på Autism awareness day / national dag for autisme i april 2014.
Hvis der er nogen, der kan og vil bidrage i nogen henseende, kontakt mig meget gerne.

Håber i alle må få en dejlig dag med "solskin" og latter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar