lørdag den 7. december 2013

Jeg er her endnu, men der sker så meget i vores liv, at jeg ikke har kunne finde ord, der var beskrivende nok.

Charlie har det fantastisk godt, han er en danse-glad lille dreng og han bringer smil og latter til vores liv hver dag. Vi venter i spænding på det bliver den 17.dec. - da falder afgørelsen på hjemmetræning omsider......Jeg vil igang NU - vi har allerede spildt dyrebar tid.

I julen vender vi snuden mod jylland på et lille ferieophold doneret af Landsforeningen for autisme. Det ser vi frem til, jeg har inviteret min mor med og vi skal bare nyde Vesterhavets brusen og vildskab og kaste os i den dejlige opvarmede swimmingpool og spise masser af lækker mad. Jeg har ikke haft ferie i 3 år.....

På dette tidspunkt af et år bliver jeg meget eftertænksom..gør mig mange tanker om, hvad jeg ønsker af det kommende år. Jeg ved der venter os store udfordringer, men ingen så store som dette år har bragt. Jeg ser med begejstring frem til at år 2013 er forbi, og vi kan starte et nyt kapitel i vores liv og historie.

Til alle jer derude : Vi ønsker jer en glædelig jul og mest af alt et fantastisk godt nytår.

Måske vender jeg først tilbage næste år - måske før...

Ha en dejlig weekend i sneen med jeres pragtfulde børn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar