mandag den 28. oktober 2013

en af de mørke dage

Intet er altid lyst - intet er altid positivt og nemt....og idag er en af de dage jeg engang imellem bare skal igennem....Det er stunder, hvor jeg har ondt i hjerte og sjæl. Stunder hvor ensomheden i denne kamp rammer så hårdt. Hvor jeg virkelig mærker hvor totalt alene, jeg uanset hvad er...om at elske mit barn betingelsesløst, om at kæmpe hans kamp, om at kigge ham ind i øjnene og hårdnakket tro på, at han ved og forstår hvad jeg siger...Jeg er overbevist om at han en dag vil tale, at han en dag vil sige Jeg elsker dig, Mor - så højt og tydeligt at hele Verden vil kunne høre det!!!! Og ikke en vil nogensinde kunne få mig til at tro, det ikke er sandheden, at det ikke er muligt....men i dage som denne, i de mørke stunder som ligenu...er der sorg og gråd....tårer over at min søn er født ind i en verden der ikke forstår ham...ind i et samfund der ikke evner forskellighed...- i det mindste kan jeg trøste mig med at han er født ind i den familie, han er....hvor vi alle tror på at han er noget helt særligt...en gave til os - og en gave til verden, hvis de dog bare gad se ham som jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar