søndag den 20. oktober 2013

Har så meget at fortælle og dele om min skønne søn Charlie

Endnu en nat ligger jeg søvnløs...og ikke fordi jeg er ked af det eller er stresset..men fordi jeg er så hamrende taknemmelig over mit liv..og har så meget på hjerte. 
Jeg er Mor til 4, en dreng på 18 (der iøvrigt lige er flyttet hjemmefra - hulk) en pige på 17 og så mine efternølere på 2 år....en dreng og en pige, hvoraf min søn Charlie har fået diagnosen Infantil Autisme.
Denne blog vil handle om alle sorger og glæder i vores liv, men også om kampen med et system der ikke altid lytter - om den jernvilje det kræver at få den nødvendige hjælp og sidst men ikke mindst om hele min fantastiske familie, der bringer så meget kærlighed og latter i mit liv.

Glæder mig til skrive meget mere...men for nu er det nok bedst, jeg forsøger at få søvn inden dagen begynder i vores lille hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar