søndag den 24. november 2013

Så blev det søndag - og endnu en uge er fløjet afsted. Charlie er rask igen, og imorgen venter kontrol på Riget og jeg er lidt nervøs. Er bange for hvad de har fundet i prøverne, bange for for feberturene er vendt tilbage.

Jeg glæder mig over en helt igennem skøn og kærlig søn, der har krammet og kysset os alle meget denne uge. Han er glad og synger og danser og smiler så mit hjerte flyder over. 

Vi har haft besøg af min elskede mor i et par dage, og det var fantastisk at se, hvor glad Charlie også er for sin Momse nu. 

En kommunal medarbejder var forbi til et møde her i ugen, og hun sagde : Ja man kan godt se Charlie er autist, han gider jo end ikke hilse på mig. !! Jeg sagde med behersket stemme, Nej men det er jo nok fordi du intet godt har at byde på. Charlie er den bedste menneskekender der findes!!!! Så holdt hun mund.

Idag har jeg været en tur i Tivoli med min datter, mens Charlie var sammen med sin storebror - det elsker han. Så synger de og hører japanske sange. Det har været en dejlig dag og jeg prøver at blive mentalt klar til alt der venter i ugen, der kommer. 

Ønsker jer alle en dejlig søndag aften - her skal vi se Broen og Sherlock Holmes...god måde at slutte ugen på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar