tirsdag den 7. januar 2014

Lever nu og her - og ikke først imorgen.

At blive velsignet med en søn som Charlie, har lært mig en ting, jeg ikke kunne før. At være tilstede i mit liv nu og elske det jeg har. Jeg har sagt et svært farvel idag, som vil gøre ondt længe - men jeg gjort det fordi min søn har lært mig, at sortere fra - i det der gør mig ondt og tager min energi. Før Charlie var jeg også mor - til nu teens og snart voksne skønne børn. De lærer mig, hvor vigtigt, det er at jeg passer på mig selv. De giver mit liv glæde, mening og værdi. Og den energi jeg bruger på mine børn, får jeg igen i tifold. Jeg lever nu- idag og imorgen måske...alt hvad jeg ved, er hvad jeg har nu, og derfor vælger at vlre lykkelig og elske mit liv. Tak til mine børn..,alle 4 for at lære mig at være til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar