søndag den 2. februar 2014

Lang pause

Jeg er tilbage...idag kun med kort hilsen . Der sker så meget og vi har meget travlt. Charlie og jeg er i opstartsfasen af hjemmetræningen, og det er overvældende, stressende og fantastisk på en gang. Antonshus har nogle afsindigt dygtige, engagerede og dejlige mennesker ansat, og vi føler os velsignede over at have valgt dem. 
Jeg vil i den kommende tid fortælle meget mere om hvad vi laver og hvorfor..
Idag har Charlie leget at han gav mig mælk at drikke af hans kop- sagt hop hop hop og krammet mig mindst tyve gange. Intet mindre end en skøn dag der for Charlies vedkommende sluttede lige efter aftensmaden, da han sad og falt i søvn med mad i munden.
Nu skal jeg træne og senere samle et alt for kompliceret legekøkken. 
God aften til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar